E primavără, fii îndrăzneață!

EN : It’s spring, be bold!

_DSC0906

RO :A venit însfârșit primăvara cu minunățiile ei, cu pomii înfloriți care lasă o imagine plăcută ochiului și care parcă colorează totul în jurul tău, cu soarele care e atât de plăcut, dar care bate puternic pe fața ta încruntată fără ochelari (de cele mai multe ori în cazul meu, haha). Când văd soarele prind o energie și mă copleșește așa o stare de bine, mă face să las gândurile negative la o parte.

Primăvara se poartă foarte mult hainele colorate, cât mai colorat cu atât mai bine. Culorile dau viată la orice, iți iei o pereche de jeansi simplii, un tricou la fel de simplu, iți pui o geaca colorată(în cazul meu) și ești gata.

_DSC0807

Să fiu sinceră nu sunt o persoană care poartă multe haine colorate, dar cand am văzut această geacă pe site-ul Zara, m-am îndrăgostit pe loc. Din păcate în Arad nu se mai găsește magazinul Zara, eu locuind în Arad, a trebuit să gasesc pe cineva care să mi-o cumpere deoarece weekendul ce venea urma să merg la Timișoara și numai bine o puteam lua. Puteam astepta bineînțeles până ajung, dar sunasem între timp la ei in magazin și au spus că mai au doar 2 mărimi xs, fiind și la reducere era un maaare noroc să o mai gasesc, eu nu fiind norocoasă de fel am spus să nu risc și să fac cumva să o am. Am rezolvat până la urmă și iat-o.

Pentru această ținută am ales un machiaj simplu, nude.

_DSC0810

_DSC0882

_DSC0838edited_DSC0872

EN: Spring is finally here with it’s wonders, with trees full of flowers that leaves a pleasant image for the eye and coloring everything around you, with the sun so pleasant, but comes down so hard on your frowned face without sunglasses( most of my cases, haha). When I see the sun I get some good energy and that good state overwhelms me, it makes me put aside all my negative thoughts.

In the spring, colorful clothes are the ones you see people wearing the most, the more color the better. Colors animate everything, you put on some simple jeans, a simple t-shirt and a colored jacket(in my case) and done.

To be honest I’m not that kind of person that wears to many colorful clothes, but when I saw this jacket on Zara’s site, and I fell in love on the spot. Unfortunately, in Arad there are no Zara stores anymore, me leaving in Arad, I had to find someone to buy it for me because the weekend to come I had to go to Timisoara and I could get it. Of course, I could wait until I got there, but meanwhile I called at the store and told me there are two XS sizes on sale, it was the greatest luck that I found it, I’m not lucky at all and I’m not risking it, but I had to have it. I managed and there it is.

What I wore : MANGO jeans | Zara jacket | H & M t-shirt | Nike Air Max

Lasă un răspuns

