Produsele de makeup folosite cel mai des

imagePentru că vremea nu a fost cu mine nici astăzi, fiind destul de frig și neputând să fac niște poze pentru un articol tip fashion și pentru că am vrut mult ca astăzi să scriu ceva pentru voi am decis sa scriu despre produsele de makeup folosite cel mai des de către mine. Suntem fete deci frumusețea și îngrijirea sunt importante pentru noi.

Processed with VSCO with m3 preset
Processed with VSCO with m3 preset

Folosesc fondul de ten de la Seventeen Natural Velvet, ceea ce îmi place la acest fond de ten este faptul că e mat și se întinde ușor. Conține vitamine : A, E, F și polizaharide, este cu SPF 20. Ceea ce nu îmi place la acest fond de ten este faptul că nu este rezistent la transfer. Am dat-o puțin în bară la capitolul culoare, e puțin mai închisă și de aceea vreau să îmi achiziționez curând altul. Fondul de ten îl aplic cu un burețel, îmi place deoarece se aplică foarte ușor și mă scapă de surplus. L-am achiziționat de la Kendra (Atrium Mall), a costat 60 lei.

Despre fondul de ten de la Estee Lauder Double Wear am auzit multe lucruri bune, acesta fiind rezistent la transfer, nu se pătează hainele sau alte cele, ceea ce mi se pare foarte bine, cu 10 SPF și lasă pielea să respire. Prețul lui este destul de mare, dar are o cantitate ok, 30 ml, care ține foarte mult și cel de la Seventeen tot 30 ml are și îl am deja de câteva luni bune.

Pudra pe care o folosesc este cea de la Mac în colaborare cu Rebecca Moses,  îmi place destul de mult, este 3 in 1 cum ar veni deoarece are 3 compartimente , 2 cu pudre de culori diferite și unul cu un buretel și cu o oglindă. Pentru pudră folosesc pensula de la Pensule Makeup Ioana pe care o puteți găsi aici . Pudra am primit-o, nu stiu cât costă și nici dacă se gasește în magazinul Mac.

Corectorul pe care îl folosesc este cel de la Astor Perfect Stay 24 h care are o acoperire medie. Il aplic tot cu ajutorul burețelului. L-am achiziționat din magazinul Farmec,  a costat cam 20 și ceva de lei.

Pentru contouring folosesc Infaillible Sculpt de la L’oreal Paris. Are o parte și pentru a lumina fața, dar eu folosesc doar produsul pentru contouring. Îmi place această paletă deoarece produsul se întinde foarte ușor fiind un produs cremos. Pentru a-l întinde pe față folosesc pensula de la Elf și apoi îl tapotez cu ajutorul burețelului. Am achiziționat paleta de la Kendra. Prețul ei este de 78 lei.image

imagePentru ochi folosesc paleta de la Sleek, Au Naturel 601 și uneori paleta de la Sephora. Îmi place cel mai mult să le aplic culorile cu degetul, apoi să le blenduiesc puțin cu o pensula pufoasă de la essence. Pentru culoarea de sub ochi am nevoie de o pensula mai plată și micuță, folosesc o pensulă de la Fraulein. Paleta de la Sleek costă 49 lei, o găsești aiciProcessed with VSCO with m3 preset

Pentru sprâncene folosesc fardul de la Avon, pentru a-l aplica folosesc o pensulă triunghiulară. Pentru a le pieptăna, daca pot spune așa, folosesc o pensulă special pentru asta. ( cea micuță și roz din imagine) Folosesc această pensulă pentru a le da un aspect mai natural. Nu mai știu sigur cât a costat, în jur de 20 lei.

imageRimelul meu preferat este Better than sex de la Too Faced, cine nu îl iubește? Este un rimel genial, eu având genele foarte mici acest rimel mi le face să arate wow. Eu îl am in varianta mini. Îl recomand cu drag. Minusul pe care îl are acest rimel este faptul că se ia prea mult produs pe pensulă, dar pentru a scapa de exces folosesc pensula aceea cu care spuneam că îmi pieptăn sprâncenele. Il aplic astfel : pun primul strat, aștept câteva secunde și pun al doilea strat, asta pentru un efect și mai wow. În varianta mini el costă 45 lei, iar în varianta mare 115 lei. Îl gasiți atat pe site cat și în magazinul Sephora. image

Pentru a-mi hidrata buzele folosesc balsamul de buze Pepsi, are un miros atat de delicioooss, l-am achiziționat de pe Elefant.ro, a costat cam 6 lei la reducere.

Pentru buze folosesc atât creioane, cât și rujuri. Creionul maro, în nuanța 007 slow este preferatul meu, se poate vedea pentru ca mai am foarte puțin din el. Se găsește la magazinul Farmec, costa 6 lei, un preț al naibii de bun. Creionul mov de la s.he stylezone, se găsește la DM și costă până în 10 lei.

  • imageRujul de la Farmasi, nuanța 09 Elegant se găsește tot la Farmec, a costat 10 lei, rujul de la Boys’n Berries îl puteți găsi aici. Ceea ce îmi place la acest ruj este faptul că e mat. Rujul de la Dior în nuanța 757 Red Icon, l-am primit, nu stiu cât costă, dar produse Dior se găsesc la Sephora.

Sper ca v-a fost de folos acest articol, aș vrea sa îmi scrieți în comentarii sau în privat despre ce a-ti mai vrea să scriu. Vă pup și îmbrățișez!

2 gânduri despre &8222;Produsele de makeup folosite cel mai des&8221;

Lasă un răspuns

