All black

RO : Astăzi am ales o ținută all black, daca ești pe grabă(cum am fost eu astăzi) și nu ai timp să faci niște combinații între haine mereu este bine venită o ținută all black, nu ai cum să dai greș cu alegerea aceasta. Totuși când este foarte cald afară nu recomand :))

Când am văzut prima dată pantalonii aceștia în magazinul Stradivarius mă gândeam că v-or merge foarte bine cu pantofi cu toc, dar am fost surprinsă să văd cât de bine arată cu o pereche de sneakers mai ales că sunt mult mai comozi decât tocurile. Eu port foarte rar pantofi cu toc, mie îmi place să fiu mai comodă și de aceea am ales Nike Huarache.

Este o ținută simpla și pentru a adăuga puțină culoare și pentru că vântul și-a făcut apariția am purtat jacheta de la Zara, de care nu mă pot despărți. Sper să vă placă ce a ieșit!

EN : My choise for today was an all black outfit if you’re in a hurry(like it was today) and you don’t have time to make some different combinations, you can’t go wrong with it. However if it’s hot outside I don’t recommend it :))

When I saw these trousers for the first tine in Stradivarius store I was thinking they will look very good with some high heels but I was surprised to see how good they look with a pair of sneakers especially when they are more comfy than high heels. I don’t usually wear high heels because I like to be more confortable and that’s why I choose Nike Huarache.

It’s an simple outfit and because i was lucky enough the wind was there and i wanted a touch of color so i decied to put on this jacket from Zara and by the way i’m obessed with it. Enjoy !

deealiiiiiiiidwfestryDSC_9914fetgstcfesfsgdtf

What I wore : Stradivarius pants| Zara jacket | H & M body | Nike Huarache

Lasă un răspuns

