Clujule,ce mi-ai facut?

IMG_2224Trezită foarte de dimineață, mă dau jos din pat foarte somnoroasă pentru a opri alarma .  Eram atât de entuziasmată că după atâta timp merg din nou în Cluj încat nu mai conta că dormisem doar 3 ore jumătate :)) Ajunsă acolo am simtit un gol în stomac deoarece îmi doream atât de mult să mă înscriu acolo la facultate, să mă mut și chestii…gândul acela că poate o sa intru la facultate și o să mă văd singură într-un oraș atât de mare, dar foarte frumos mă îngrozea,dorința era atât de mare încât nu mai contau detaliile acestea. După ce am îndeplinit scopul pentru care am mers defapt, am făcut bineînteles niște planuri, ce să mai vizitam și așa mai departe. Deci nu stiu cum se face deoarece eram foarte obosită, dar gândul că sunt acolo parcă mă ambiționa să merg să vizitez, să fac poze și alte cele. Sigur știți și voi sentimentul acela : când vă doriți ceva foarte mult și apoi vi se îndeplinește.Vi s-a îndeplinit și parcă nimic nu mai contează, nici consecințele care vin la pachet cu dorința aceea, vă ușurează și vă ambiționează gândul acela că ați reușit și bifați încă o reușită pe lista voastră de dorințe. Aceste reușite vă ambiționează tot mai mult și vă dă o și mai mare încredere în proprile forțe. Clujul parcă mi-a furat inima…

Cred că am mai spus-o și o să o mai spun : faceți mai multe lucruri care vă fac fericiți, nu contează că mama, bunica,nu e de acord, daca voi simțiți că o facultate e pentru voi sau un lucru e pentru voi, nu vă întoarceți din drum pentru a nu dezamagi pe cineva sau pentru că cineva a spus că nu e ok deoarece până la urmă te dezamăgesți pe tine .. când persoana de lângă tine vede cât de mult îți dorești ceva și că esți dispus să riști pentru acel ceva la un moment dat o să te înțeleagă, o zic din propria experiență.

Acest articol este despre o ținută de festival combinată cu câteva locuri din Cluj, sper să vă placă. IMG_2224

IMG_2264IMG_2263

IMG_2027IMG_2040IMG_2227Processed with VSCO with f2 preset

EN : Cluj, what have you done to me?

Because i needed to wake up early i crawl out of bed to shut off the alarm. I was so excited to be back in Cluj that it doesn’t even matter that o slept 3 and a half hours :)) When I arrived I felt a pit in my stomach because I really wanted to register to college, to move and things like that..the tought that maybe I will be in college and I will be single in such a big and wonderful city it scared me but the desire was so big that these details dosen’t matter. After I finished with the „tasks” i made some plans to visit diferent places. I don’t know how tired I was but the fact that I was there it ambitioned me to visit, make photos and other stuff. I’m sure you know the feeling when you want something so bad and you finally have it. When you finally accomplished and it’s like nothing matters anymore, not even the consequences, nothing. All this success ambitioned you so much and it gives you confidence. Cluj stole my heart..

I believe that I’ve said this before but I’m going to say it again: do more things that makes you happy it doesn’t matter if you mother, grandmother are not okay with that, if you feel like a college of something else is for you don’t let anyone to discourage you just to make something that they want because in the end you’re going to descourge yourself..when a person see that you’re ready to risk for something he/she will understand. I’m saying this from my experience.

This article is about an festival outfit with some places in Cluj, I hope you like it!

What I wearing : |Stradivarius T-shirt|Bershka skirt| Nike Huarache|

Lasă un răspuns

